Wady w Karcie repatriacji Medicare

Kary za hospitalizację, niedawno ogłoszone przez Medicare, są przykładem dobrego pomysłu. Chociaż zapewnienie zachęt do obniżania wskaźników nieplanowanych readmisji wydaje się dobrym pomysłem, program ten został wdrożony w taki sposób, że penalizuje szpitale, które leczą dużą liczbę pacjentów Medicaid, i jest bardziej prawdopodobne, że będzie karał duży szpital niż mały szpital.
Rysunek 1. Ryc. 1. Procent szpitali ukaranych według kwartału wymiaru łóżka i nieproporcjonalnego udziału procentowego. Dane pochodzą z ośrodków dla usług Medicare i Medicaid.23. DSH oznacza nieproporcjonalny udział.

Pacjenci z Medicaidami mają znacznie wyższy wskaźnik readmisji po dostosowaniu przypadku na masę niż prywatni ubezpieczeni pacjenci, ale kalkulacja kary Medicare celowo nie bierze pod uwagę tego szczegółu. W rzeczywistości Medicare w odpowiedzi na komentarze stwierdza, że nie chce ustalać różnych standardów dla p acjentów na podstawie ich statusu społeczno-ekonomicznego. Chociaż jest to szczytny długoterminowy cel, oznacza to, że szpitale z dużą liczbą pacjentów Medicaid są znacznie bardziej narażone na kary za nadmierną liczbę ponownych wizyt niż w szpitalach o niższym odsetku pacjentów Medicaid. Jest to bardzo zła polityka społeczna, zniechęcająca szpitale do przyjmowania pacjentów Medicaid. Zastrzeżenia do niego są nie tylko teoretyczne – opublikowane kary pokazują wyniki tej decyzji. Zastosowana metoda zwiększa prawdopodobieństwo, że duży szpital zostanie ukarany karą niż mały szpital z tą samą szybkością readmisji po dostosowaniu do przypadku miksu. Dane przedstawione na rysunku wspierają te argumenty.
Kwestia ta zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych 2 lat, ponieważ maksymalna dopuszczalna kara wzrasta z 1% płatności do 2%, a następnie 3%. Dodatkowym problemem związanym z metodą jest to, że pacjenci nie mogą wykorzystywać wyników do oceny prawdopodobieństwa ponownego przyjęcia w szpitalach o różnych rozmiarach lub o różnych nieproporcjonalnych udziałach procentowych.
J. Graham Atkinson, D.Phil.
1449 44th St., NW, Washington, DC
com
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem
3 Referencje1. Centra usług Medicare i Medicaid. Szpitalne systemy perspektywiczne dla szpitali intensywnej opieki i szpitala długoterminowego Systemy płatności perspektywicznych i stawki w roku podatkowym 2013: ostateczna zasada (cms.gov/Medicare/Medicare-Fee-for-Service-Payment/AcuteInpatientPPS/FY -2013-IPPS-Final-Rule-Home-Page-Items-Items / CMS-1588-F-Text-Version.html).

2. Idem. Ostateczna reguła IPPS z 2013 r .: Program redukcji hospitalizacji w szpitalach – dane uzupełniające (cms.gov/Medicare/Medicare-Fee-for-Service-Payment/AcuteInpatientPPS/FY-2013-IPPS-Final-Rule-Home-Page- Przedmioty / FY2013-Final-Rule-Tables.html).

3. Idem. Pliki z terminami końcowymi z 2013 r. (cms.gov/Medicare/Medicare-Fee-for-Service-Payment/AcuteInpatientPPS/FY-2013-IPPS-Final-Rule-Home-Page-Items/FY2013-Final-Rule -Data-Files.html).

Materiał uzupełniający
(9)
Blisko
[więcej w: stomatolog płock, laparoskopia endometrioza, forum kulturystyczne ]

Powiązane tematy z artykułem: forum kulturystyczne laparoskopia endometrioza stomatolog płock